Поиск

Як записатися на особистий прийом до керівництва ДПА у Харківській області - ДПА у Харківській області

В ДПА у Харківській області відбувся сеанс телефонного зв'язку "гаряча лінія" з начальником відділу прийому і роботи зі зверненнями громадян управління масово-роз'яснювальної роботи та звернень громадян ДПА у Харківській області Тарасенко Оленою Борисівною на тему: "Порядок розгляду звернень громадян в органах державної податкової служби". Податкова інспекція, до якої я направила листа, повідомила мене про його пересилку до райвідділу міліції. Вони мали право так діяти?

Можливо, Ваше звернення стосувалося питань порушення правопорядку. Ці питання не відносяться до компетенції податкової служби.
Згідно ст.7 Закону України "Про звернення громадян" якщо питання, порушені в одержаному зверненні, не належить до повноважень органів державної влади, це звернення в термін не більше 5 днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється автору звернення.
У цьому випадку дії податкової інспекції були правомірними.

Чи можна усно звернутись до податкової служби, щоб отримати відповідь на запитання щодо оподаткування?

Відповідно до ст. 5 Закону "Про звернення громадян" звернення може бути усним чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного державного органу особисто або через уповноважену ним особу.
Усні звернення громадян розглядаються та, по можливості, вирішуються посадовими особами органу державної податкової служби під час особистого прийому громадян.

Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.

Поряд з цим, у кожній податковій інспекції функціонують відділи масово-роз'яснювальної роботи та звернень громадян, де можна отримати консультацію з питань оподаткування.
На території районів працюють консультаційні пункти податкових органів, адреси яких розміщені на сайті ДПА у Харківській області у розділі "Про ДПА".
Крім того, в ДПА у Харківській області функціонує телефонна інформаційно-довідкова служба "1507".

За яким телефоном можна повідомити про порушення законодавства суб'єктами господарювання або неправомірні дії працівників податкової служби?

В ДПА у Харківській області працює телефон довіри Голови ДПА у Харківській області Денисюка Станіслава Федоровича 706-14-85.
Крім того, інформацію про порушення податкового законодавства суб'єктами підприємницької діяльності, зауваження щодо недоліків у роботі державних податкових органів, скарги на неправомірні дії посадових осіб можна надати за телефоном довіри 705-06-52.

Як записатися на особистий прийом до керівництва ДПА у Харківській області?

Попередній запис громадян на особистий прийом до голови або інших посадових осіб ДПА у Харківській області проводиться у телефонному режимі відповідальними працівниками відділу прийому і роботи зі зверненнями громадян управління масово-роз'яснювальної роботи та звернень громадян за тел. 702-86-57.

Також громадяни можуть звернутися письмово з проханням записати його на особистий прийом. У цьому випадку громадянин повідомляється письмово про дату та час прийому, на який його записано.

Слід зазначити, що попередній запис на особистий прийом до керівників органів ДПС, їхніх перших заступників і заступників, керівників структурних підрозділів є обов'язковим.
Попередній запис на особистий прийом до керівників органів ДПС, їхніх перших заступників і заступників, керівників структурних підрозділів закінчується не пізніше ніж за п'ять робочих днів до календарної дати прийому.

Графіки прийому громадян розміщені на інформаційних стендах в приміщеннях ДПІ та постійно оприлюднюються в місцевих засобах масової інформації та на власному веб-сайті ДПА у Харківській області у розділі "Приймальня громадян" (електронна адреса WEB-сайту ДПА у Харківській області: www.dpa.kharkov.ua).

Чи розголошуються відомості про особу, яка повідомила податкову службу про ухилення від оподаткування?

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян" не допускається розголошення одержаних із звернень відомостей про особисте життя громадян без їх згоди чи відомостей, що становлять державну таємницю, яка охороняється законом, та іншої інформації, якщо це ущемляє права і законні інтереси громадян. Не допускається з'ясування даних про особу громадянина, які не стосуються звернення. На прохання громадянина, висловлене в усній формі або зазначене в тексті звернення, не підлягає розголошенню його прізвище, місце проживання та роботи.

Ця заборона не поширюється на випадки повідомлення інформації, що міститься у зверненні, особам, які мають відношення до вирішення справи.

Відділ прийому і роботи зі зверненнями громадян управління масово-роз'яснювальної роботи та звернень громадян ДПА у Харківській області.

За  матеріалами: Адвокат-консалтінг

Додати коментар


Захисний код
Оновити